.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه هشدار آمیز مجلس به نیکزاد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سرپرستی نیکزاد بر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات غیرقانونی است و این موضوع از سوی هیئت رئیسه مجلس به وی ابلاغ شده است.
به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ‌‌گفت: پس از ابلاغ ‌ممنوعیت سرپرستی علی نیکزاد بر وزارت ارتباطات از سوی رئیس مجلس به دولت، هیئت رئیسه‌ مجلس نیز نامه‌ای ‌به نیکزاد مبنی بر غیرقانونی بودن سرپرستی‌اش بر این وزارتخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: در نامه ابلاغی از سوی هیئت رئیسه مجلس به وزیر راه و شهرسازی، هشدارهای ممنوعیت هرگونه تصمیم‌گیری و یا دخالت در امور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نیکزاد داده شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه تصریح کرد: براساس قانون ممنوعیت ادغام وزارتخانه‌ها که در ذیل آن سرپرستی وزیر بر وزارتخانه دیگر ممنوع شده، در صورت ادامه سرپرستی نیکزاد بر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هرگونه دخل و تصرف در امور این وزاراتخانه از سوی سرپرست فعلی ممنوع بوده و پیگرد قضایی و قانونی دارد.

سبحانی‌نیا اظهارداشت: با توجه به حضور رئیس‌جمهور در چهارشنبه هفته جاری در صحن علنی مجلس، این موضوع نیز یکی از مواردی است که می‌تواند از سوی احمدی‌نژاد مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور رئیس جمهور در صحن علنی مجلس در روز 27 دی، افزود: موضوع هدفمندی یارانه‌ها، سهام عدالت، مسایل اقصادی روز کشور و نیز توجیهاتی برای تأخیر در ارایه لایحه بودجه سال‌ آینده می‌تواند جزء مسایلی باشد که از سوی رئیس جمهور در نشست علنی روز چهارشنبه مجلس مطرح شود اما ارایه لایحه بودجه خیلی بعید به نظر می‌رسد زیرا این مسئله نیاز به سازوکارهایی داشته و نمی‌توان شتاب‌زده عمل کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.